גיבורים בשביל החיים – הרצאה ומפגש כתיבה

יום ראשון | 20:00
סלומון 7, תל אביב

בחודשים האחרונים פגשנו הרבה גיבורים וגיבורות.

סיפורי גבורה ששום תסריטאי בהוליווד לא חשב עליו.

מה יש בסיפורים האלו? מה אפשר למצוא בהם שגורם לנו להתרגש ולהתמלא בהשראה? וחשוב מכל – איך נוכל אנחנו להיות גיבורים בתוך סיפור חיינו, כאן ועכשיו.

בהרצאה "גיבורים בשביל החיים" נעזר בכתיבה אינטואיטיבית ויצירתית, ונראה איך הפילוסופיה נותנת לנו כלים פרקטיים שנוכל להשתמש בהם גם אנחנו, כדי להצליח ולהיות גיבורים, בשביל החיים שלנו

***

גיבורים. נמצאים סביבנו בכל מקום.

אולי זו הגיבורה שנראית כמוך ממשאבל היא עכשיו שוכבת במסתור מקווה שלא יגלו אותה ומחליטה לשלוח מחשבות של אור, להגיד דברים טובים ולדבר אל ועל עצמה בצורה שמחזקת אותה ומרגשת את כולנו

או אולי זו ילדה בת שש ששמעה את צמד המילים "צבע אדום" יותר מדי פעמים בשנים האחרונות ועשתה סרטון טיק טוק כדי לעזור לשאר הילדים (וגם המבוגרים.ות…) שמתמודדים פתאום עם הרבה אזעקות בפעם הראשונה?

אולי זה בחור צעיר שמבין שאלו רגעי חייו האחרונים ומשאיר אחריו "צוואה של שמחהובה הוא מבקש מכל מי שיפגוש במילים שלו להיות בשמחה אמיתית שפותחת את הלב כי זה מה שיביא את ניצחון האור על החושך.

ואולי זו אמא גיבורה שמחכה לבן שלה למעלה מ-130 יום ומחזקת ומתרכזת בפעולות של חמלה ואור ומבקשת מכולם לעשות בכל יום מעשה אחד טוב.

ויש עוד. כל כך הרבה.

בכל אחד מהסיפורים האלו וגם בסיפורי גבורה ודמויות שגדלנו עליהם אפשר לראות ולהתבונן על הפעולות שמאפשרות לנו להיות גיבורים וגיבורות, להצליח ולהתעלות ברגעי החושך באמצעות פעולות ומעשים שונים.

מה יש בתקופה הזו של משבר ומלחמה שגורם לנו לגלות את כוחות העל שלנו? ואיך נוכל להתחבר אל הכוחות הללו ביומיום שלנו.

בואו לחקור ולפגוש את הגיבור.ה שבך.

הכניסה חופשית ברישום מראש